Advertisement

فنون ومشاهير

سما المصري بالجاكوزي.. وهذا ما كشفته عن "التاتو" على ظهرها! (فيديو)

Lebanon 24
16-06-2019 | 05:07
A-
A+
Doc-P-597815-636962802755251561.jpg
Doc-P-597815-636962802755251561.jpg photos 0
facebook
facebook
facebook
telegram
Messenger
A+
A-
facebook
facebook
facebook
telegram
Messenger
تواصل سما المصري إثارة الجدل عبر الترويج لصفحتها على موقع "يوتيوب" من خلال الصور الجريئة والمقاطع المثيرة التي تشارك بها متابعيها على موقع التواصل الاجتماعي "انستغرام".


ومؤخراً، نشرت سما صورها وهي ترتدي فستاناً ضيقاً وتجلس بطريقة غريبة داخل الجاكوزي، ودعت متابعيها لمشاهدة الباقي من خلال صفحتها على موقع الفيديوهات في محاولة منها لزيادة عدد متابعيها.

Advertisement




واثارت المصري ضجة كبيرة بصورة جديدة لها بثياب البحر، واظهرت ظهرها فقط والذي بدا عليه اثار وشم كبير في الوسط.

تابعوا واشتركوا في قناتي علي اليوتيوب وفيديوهات حصريه والرابط هنا في البايو والاستوري....وطبعا اللي علي سلسله الضهر دا مش شعر دا آثار شيل التاتو اللي كان في نص ضهري...حاجه زفت..بس كام جلسه كمان ويروح خالص.....خلوا بالكم شيل التاتو مش سهل لكن بتاع نسر الأهلي هاسيبه. . حبيبي...مساء الفل .بالمناسبه اي تعليق وسخ من عيل اوسخ هيتحط في البلوك...كل واحد يخليه في نفسه وكل واحد هيتحاسب لوحده مش جايين تعملوا هنا أولياء الله الصالحين اتلم يانطع منك له ليها...بس كده....😘😘😘

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on





وعلّقت سما بالقول: "طبعا اللي على سلسلة الضهر دا مش شعر، دا آثار شيل التاتو اللي كان في نص ضهري. حاجه زفت..بس كام جلسة كمان ويروح خالص.. خلوا بالكم شيل التاتو مش سهل لكن بتاع نسر الأهلي هاسيبه حبيبي".
المصدر: لها
تابع
Advertisement

أخبارنا عبر بريدك الالكتروني

 
إشترك